Citizen Patrol.
Posted by Maane Simpas | Posted in | Posted on 10:09 AM
11.25.09
8.45 am.
Halin sa NIGHT duty.
Samtang gahulat sg isa pa gd ka pasahero sa sikad, nabatian ko nga gadiskusyon ang mga traysikad drivers parte sa amun nga neighbor nga nag suicide kuno kagab-e. Gamit ang pusil, gin tiro nya ang iya kaugalingon kag wala may nakahibalo kung ano ang rason sa likod sini. Gina patihan nga siya nabigo sa paghigugma. 40 years old na kuno ang lalaki kag laon sa amo ini nga edad. May isa ka sikad driver nga gapati naman nga basi tuman ka masubo ang lalaki nga ini kag wala nalipay sa mga nag kalatabo sa kabuhi nya kag madamo siya mga frustrations kag issues sa kaugalingon nya nga indi nya ma sulbar.
PERO INDI AMU SINA ANG POINT SG NOTE KO NGA NI.
8.45 am ko nag sakay sa sikad kag gn pamangkot ako sg drayber kung malakat na or mahulat pa sg isa pa gd ka pasahero. Hambal ko mahulat lang kay P5 na lang ang sinsilyo ko kag indi ko gusto gastuhon ang mga papelon ko. So nag hulat ako. Damo na sg iban nga pasahero nga nag abot pero sa piyak sila ya nga kalye kag te gina pasa nila sa dasun nga sikad ang iban nga pasahero. Kung mag okupar sg sikad, tag P10. Daw pareho lang nga ako isa ka obese nga tawo nga ako lang isa makapungko sa sikad kag kinanglan ko mag bayad doble kay indi na mka kwa iban nga pasahero. Sa isip ko lang, ano ka manong, swe?
Actually, dugay ko na ni na obserbahan sa mga sikad driver diri sa amun nga ga pili sila sg pasahero kag ruta. Kung gadali ka or natak-an mag hulat, wla ka gd choice kundi mag bayad doble. Kung gusto mo nga indi mag bayad doble, paugat man ka hulat sg pasahero nga pareho ruta sa imo.
Te nag choose ko nga magpaugat hulat. gusto ko man daan testingan kung ano gd ka dugay ang ipaugat sg driver. Te amu tu eh. Mga 8 na guro ka pasahero ang gn pasa nya sa iban nga sikad, ang iban gne guro naka pick up na sg bago nga pasahero pabalik sa bangga, si manong ya daw wala lang ka batyag. Ang ichura ko haggard na gd kag natuyo, nagutom, pissed off, annoyed, suplada na pero daw sa wala lang sa iya. Gina munuhan na siya sg iban nga ibyahe ya nlg ko pero wla gd sya nag halin.
Gn lingaw ko na lang ang kaugalingon ko sa pagpamati sa ila gna diskusyunan, ang parte sa nag hikog. nalingaw man ko pero sa tuod, daw ma piyong na mata ko kag ga grug grug na tyan ko.
Pag check ko sa relo, 9.15 na. Imagina, 30 minutes gd ko nag hulat. Aysakadiputa. Hambal ko, "manong, lakat na lang ta ah". Kag nag lakat man insigida si manong. Pag naog ko, gn daho ko ang P5 sa iya kamot kag nagsulod dayon sa gate. Gntawag ya ko, "day, tag P10 ang bayad day". Hambal ko, "manong 30 minutos ta ng hulat, damo ka pasahero nga gn pasa sa iban nga pwede mo man kwaon. Ako nakapoy, natuyo kag nagutom na kag amu lang na kwarta ko. Mahulat gd ko ya gali asta ano oras kay man P5 lang kwarta ko? Daw indi mana ya sakto".
Nag lakat na lang dayon si manong pero sigurado ko nakabati pa ko sg diputa kag linte halin sa iya.
Kag sa amu sini, na learn ko ang isa ka very valuable lesson.
TANI GIN LAKAT KO NA LANG.
Halin sa NIGHT duty.
Samtang gahulat sg isa pa gd ka pasahero sa sikad, nabatian ko nga gadiskusyon ang mga traysikad drivers parte sa amun nga neighbor nga nag suicide kuno kagab-e. Gamit ang pusil, gin tiro nya ang iya kaugalingon kag wala may nakahibalo kung ano ang rason sa likod sini. Gina patihan nga siya nabigo sa paghigugma. 40 years old na kuno ang lalaki kag laon sa amo ini nga edad. May isa ka sikad driver nga gapati naman nga basi tuman ka masubo ang lalaki nga ini kag wala nalipay sa mga nag kalatabo sa kabuhi nya kag madamo siya mga frustrations kag issues sa kaugalingon nya nga indi nya ma sulbar.
PERO INDI AMU SINA ANG POINT SG NOTE KO NGA NI.
8.45 am ko nag sakay sa sikad kag gn pamangkot ako sg drayber kung malakat na or mahulat pa sg isa pa gd ka pasahero. Hambal ko mahulat lang kay P5 na lang ang sinsilyo ko kag indi ko gusto gastuhon ang mga papelon ko. So nag hulat ako. Damo na sg iban nga pasahero nga nag abot pero sa piyak sila ya nga kalye kag te gina pasa nila sa dasun nga sikad ang iban nga pasahero. Kung mag okupar sg sikad, tag P10. Daw pareho lang nga ako isa ka obese nga tawo nga ako lang isa makapungko sa sikad kag kinanglan ko mag bayad doble kay indi na mka kwa iban nga pasahero. Sa isip ko lang, ano ka manong, swe?
Actually, dugay ko na ni na obserbahan sa mga sikad driver diri sa amun nga ga pili sila sg pasahero kag ruta. Kung gadali ka or natak-an mag hulat, wla ka gd choice kundi mag bayad doble. Kung gusto mo nga indi mag bayad doble, paugat man ka hulat sg pasahero nga pareho ruta sa imo.
Te nag choose ko nga magpaugat hulat. gusto ko man daan testingan kung ano gd ka dugay ang ipaugat sg driver. Te amu tu eh. Mga 8 na guro ka pasahero ang gn pasa nya sa iban nga sikad, ang iban gne guro naka pick up na sg bago nga pasahero pabalik sa bangga, si manong ya daw wala lang ka batyag. Ang ichura ko haggard na gd kag natuyo, nagutom, pissed off, annoyed, suplada na pero daw sa wala lang sa iya. Gina munuhan na siya sg iban nga ibyahe ya nlg ko pero wla gd sya nag halin.
Gn lingaw ko na lang ang kaugalingon ko sa pagpamati sa ila gna diskusyunan, ang parte sa nag hikog. nalingaw man ko pero sa tuod, daw ma piyong na mata ko kag ga grug grug na tyan ko.
Pag check ko sa relo, 9.15 na. Imagina, 30 minutes gd ko nag hulat. Aysakadiputa. Hambal ko, "manong, lakat na lang ta ah". Kag nag lakat man insigida si manong. Pag naog ko, gn daho ko ang P5 sa iya kamot kag nagsulod dayon sa gate. Gntawag ya ko, "day, tag P10 ang bayad day". Hambal ko, "manong 30 minutos ta ng hulat, damo ka pasahero nga gn pasa sa iban nga pwede mo man kwaon. Ako nakapoy, natuyo kag nagutom na kag amu lang na kwarta ko. Mahulat gd ko ya gali asta ano oras kay man P5 lang kwarta ko? Daw indi mana ya sakto".
Nag lakat na lang dayon si manong pero sigurado ko nakabati pa ko sg diputa kag linte halin sa iya.
Kag sa amu sini, na learn ko ang isa ka very valuable lesson.
TANI GIN LAKAT KO NA LANG.
8:55 guro, ara na ko sa balay.
Tsak2 tane ginlakat mo nalang....